sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Nimic de pe frontul de est

Tigara mi s-a terminat
Orologiul din centrul orasului beat s-a blocat
Strigate de razboi pe canalul de stiri
Desene animate la vecinul de vis-a-vis,
Totul e calm...Totul e calm..
Cultura de noroi a orasului bombardat
Te asteapta in traficul aglomerat
Plin de femei date cu oja si lac
Parfum scump si miros de carburant.

Mi-am trezit sufletul mangaiat de razele blajine ale soarelui ce aduce a primavara. Un verde cald a renascut in mine.
Stii, desi e o zi la fel ca oricare alta din multe puncte de vedere.. e totusi diferita. E ciudat cum cateva simple propozitii iti pot schimba starea brusc si-ti pot aduce un zambet copilaresc.
Sunt atatea lucruri urate impotriva mea, dar stii ceva? Azi nu-mi pasa. Chiar deloc. Azi visez..
E un sentiment incomparabil, ce rar mi-e dat sa-l am. Si incerc sa-l prelungesc, asa fel incat sa-l simt din plin.
Zambeste! Va fi mai bine, trust me.

Astazi sunt fericit
Astazi nu se intampla iarasi nimic
Astazi am sa dorm si-am sa tac
Astazi rad nemotivat...

Niciun comentariu: