duminică, 30 decembrie 2007

You're still alive

O auzi? O vezi? Se apropie cu fiecare rasuflare.. O simt.
Fata alba-mi este scufundata in siroaie de lacrimi dogoritoare. Dezechilibrata, imi lipesc spatele de peretele rece. Incerc sa-mi opresc lacrimile beate, acoperindu-mi capul cu bratele grele, rosii... Inutil. Nu vor sa se opreasca, nu ma lasa. M-au acaparat. Alunec si cad senin pe podeaua umeda. Tremurul dureros ma insoteste in agonie. Incerc sa-mi las capul greoi in fata; nu pot. Ma doare ceafa, ma arde pielea fetei. Un racnet mut, violent ma orbeste dureros. Privirea mi-e incetosata anevoios. Toate dispar .. imi duc mana la inima si incerc sa-mi strang in pumn strapungerile violente ce persista iritant. Respir sacadat ... din ce in ce mai rar. Imi simt plamanii arzand sangeros si.. ma pierd. Ma sting calm, dar intristata c-am mai pierdut o lupta cu mine. Liniste morbida. Ha.. am mai murit un pic.

Privirea mi-e nula. Ma trezesc lipita de podeaua ce mi-a asimilat lacrimile si durerea. Aud doar apa incercand sa-si faca drum prin tevile vechi, pline de rugina. Mirosul inecacios de mucegai declanseaza o tuse vertiginoasa. ...Auzi? Incet, Pearl Jam imi inunda mintea si-mi spune ca.. I'm still alive.. Vocea lui Eddie zbarnaie ragusita si-apoi se opreste brusc.

You're still alive, she said
Oh, and do I deserve to be
Is that the question
And if so.. if so.. who answers.. who answers..
I, oh, I'm still alive

Toate nimicurile isi reiau cursul firesc. A mai trecut o zi, o durere, o lacrima...

Un comentariu:

Anonim spunea...

taaa ...yeaaa hmmm..tam tanananana naaaaanaaa...