joi, 20 martie 2008

wasting words.

Ignorati-ma si vorbiti-ma pe la spate, ca nu-mi dau seama. Injurati-ma si barfiti-ma, ca nu va observ. Sa nu va pese ce cred eu. Dati in mine si impingeti-ma. Stiu ca nu va pasa catusi de putin. Sa nu va pese. Am sa ma asez jos si-am sa va stau in cale mereu. Nu mai conteaza daca ma observati sau nu, tot aceeasi oameni egocentristi veti ramane. O sa ma certati si-apoi o sa va cereti scuze. Nu va dati seama ca de fapt, totul ramane exact la fel mereu?
Atunci, de azi nici mie nu o sa imi mai pese.

Un comentariu:

Marius Palcior spunea...

sti cum ii...bucurate ca esti vorbita sau trista...inseamna ca existi...invidiile pe unii ii fac sa spulbere realitatea si cand nu au ce vorbi, vorbesc despre oamenii care exista, asa cum suntem noi, tu, eu...etc cei care atrag priviri...